Forum SlawomirAmbroziak.pl
Kwiecień 19, 2014, 10:02:58 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3
  Drukuj  
Autor Wątek: Drożdzyca  (Przeczytany 2722 razy)
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : Sierpień 29, 2011, 01:55:43 »

Jesli chodzi o wlosy mi tez 3 lata wypadaja ale mam jedynie przerzedzenia na glowie;P
No wracajac do drozdzycy- bylem u dermatologa i pokazałem wyniki badan na drozdzyce. Dermatolog powiedziala ze w tych labolatoriach to zawsze cos wychoduja i ze niby taka mam flore skorna. Obejrzała skóre glowy i powiedziala ze mam zaczerwieniona itd i przepisala lek o nazwie Lacoid i kazała stosowac jak zauwaze ze swedzi glowa.
Substancją czynną preparatu Locoid jest 17-maślan hydrocortyzonu, syntetyczny kortykosteroid. Cechuje się szybkim działaniem przeciwzapalnym i obkurczającym naczynia krwionośne. Łagodzi objawy zapalenia skóry, łagodzi świąd.
No i tu zaczyna sie moj problem... bo caly czas myslalem ze trzeba rozszerzyc naczynia krwionosne zeby substancje odzywcze itd lepiej sie dostarczały a tu w opisie leku pisze calkiem co innego... ehh juz nie wiem co o tym myslec;/
Zapisane
Yurek3
Hero Member
*****
Wiadomości: 1462


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : Sierpień 29, 2011, 02:05:56 »

Poczytaj o  Finasteride

http://www.isteroids.com/steroids/Dutasteride.html
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2011, 02:12:30 wysłane przez Yurek3 » Zapisane

Sport Academy z Cherlaka Robimy KOZAKA- http://sportacademy.pl/smf/index.php
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #17 : Sierpień 29, 2011, 02:11:27 »

Tarczyca ok czyli temp z rana po przebudzeniu to 36,6 a w dzien (poludnie) 37?
Nadmiar bialka moze powodowac zmiany skorne typu luszczyca
Bialko typu kazeina to sredniej jakosci bialko ;-)

P.S ten Pan Dr. Norman Walker np uważa,że kazeina, kt jest ~300% mniej w mleku kobiecym niż krowim nie wpływa pozytywnie na pracę tarczycy
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2011, 02:43:56 wysłane przez Mariusz » Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : Sierpień 29, 2011, 02:28:58 »

Jesli chodzi o sterydowe preparaty... nie jestem ich zwolennikiem. Maja duzo efektow ubocznych. O finasterydzie czytałem juz dawno nawet jedna dermatolog chciala mi przepisac ale nie zgodziłem sie. Wole jakies bardziej naturalne metody Uśmiech
Temperature nie mierzyłem:P jutro sprawdze. aktualnie bialka jadam dosc male ilosc. Przerzuciłem sie na warzywa poki sa w  ogrodku hehe:D Po 2 mies diety zdrowotnej (warzywa itd) 7 kg mniej waze a innych efektow nie widze.
Denerwuje mnie jak lekarze odrazu przepisuja mi sterdyowe preparaty ktore nie lecza przyczyn;/ przeciwskazaniami sa zmiany grzybicze i spowodowane drożdżakami- ona mi to chyba nazlosc przepisala...
Palmy, pokrzywy, herbata, soja tez niezbyt chetnie biore ale mimo wszystko bardziej naturalne sa i maja mniej efektow ubocznych.
Kupie chyba te olejki z drzewa herbacianego i sprawdze jak dzialaja na mnie .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2011, 02:32:47 wysłane przez vazzz » Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #19 : Sierpień 29, 2011, 03:09:34 »

Najlepszy do tego temrmometr rtęciowy lub wkładany do ucha. Elektronicznie to straszna lipa (jak ciśnieniomierze).

Nazywa się to Test Broda Barnes:
-przygotowujesz sobie na wieczór dnia poprzedzającego ranek termometr niedaleko, abyś nie musiał się ruszać
-mierzysz sobie temp pod pachą lub/i w ustach przez 10 min (stany zapalne powodują podwyższona temp)
Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : Sierpień 30, 2011, 11:04:11 »

Mierzyłem temperature..
Rano 36,6
Poludnie 37,2.... kurcze to chyba zle...xD
Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #21 : Sierpień 30, 2011, 06:13:55 »

Zmierz sobie przez cirka bau 5 dni (średnia),ale wydaje się być Ok Uśmiech
A może w tym akademiku syf jest i stąd problemy skórne (znaczy higiena kuleje) Język Mrugnięcie
Może brak/za mało cuda o nazwie ATP
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2011, 06:26:53 wysłane przez Mariusz » Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : Sierpień 31, 2011, 09:57:56 »

A wiesz moze jak sprawdzic nadczynnosc tarczycy?Język
Wiem ze  na sile mozna sobie przypisac wszystkie objawy danej choroby i pewnie na sile moglbym miec nawet objawy parkinsona czy cos xD
 badałem teoretycznie tarczyce ale tylko TSH i wyszlo w normie i przestałem sie tym przejmowac ale jak zbadałem temperature to znowu sie zaciekawilem hehe. sporo objawow sie zgadza i nie wiem jak sprawdzic tarczyce samemu w domu (ta sama metoda da sie?)
W akademiku od roku nie mieszkałem i od tamtego czasu higiena oki:P
o ATP sie nie wypowiem Język
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 10:02:18 wysłane przez vazzz » Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #23 : Sierpień 31, 2011, 04:43:05 »

Poczytaj Broda Barnes Test Thyroid
Nadczynność temperatura powyżej 36,8 z rana według Barnes`a to już nadczynność
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 05:00:10 wysłane przez Mariusz » Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : Sierpień 31, 2011, 04:50:37 »

Czytałem troche na ten temat. Pisze ze miedzy 36,4-37 jest oki. Ponizej niedoczynnosc a powyzej moze byc nadzczynnosc. Tylko wolałem sie upewnic i spytac kogos kto ma na pewno wieksza wiedze na ten temat niz ja oczywiscie jesli wogole to co napisalem wyzej jest prawda;p
Dzis rowniez mialem temp powyzej 37  popoludniu.
Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #25 : Sierpień 31, 2011, 05:08:30 »

A jakim termometrem sobie mierzysz ,
 pod pachą, w buzi?
Test Brody mierzy się ze 3 razy dziennie przez kilka dnie i wyciąfa średnią
zajrzyj tu http://www.drrind.com/therapies/metabolic-temperature-graph#model
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 05:17:49 wysłane przez Mariusz » Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : Sierpień 31, 2011, 05:21:05 »

Mierze pod pacha. termometr rteciowy. Poszedlbym do lekarza ale tu sa tacy specjalisci ze oni profesjonalnie nic nie robia ehh.
jak tak patrze na objawy to sporo mam sporo z nadcisnienia Chichot
Pobudliwosc nerwowa,zwiekszona potliwosc,nietolerancja goraca, kolatanie serca, uczucie zmeczenia, utrata masy, brak apetytu, drzenie rak, ciepla i wilgota skora, bezsennosc. wczesniej potliwosc, drzenie rak, bezsennosc tlumaczylem sobie silownia  np bezsennosc dla mnie spowodowana byla zbyt duza iloscia wegli na kolacje hehe xD
Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #27 : Sierpień 31, 2011, 05:34:11 »

Obecnie, po osobistych doświadczeniach (jod ,suplementy typu kompleks B, witamina C, magnez ect) skłaniam się do przekonania,że większość jak nie wszystko zależne jest od dostępności energii, sprawności energetycznej organizmu. Uśmiech Reszta objawy, temperatura (skutek), o których piszesz są konsekwencją zaburzeń w elektrowni zwanej homo sapiens Uśmiech
Dlatego dla mnie dieta tłuszczowa ponad wszystkie diety Mrugnięcie (gdzie temp jest o kilka kresek niższa niż u "normalnych ludzi" i tak jest dobrze- znaczy zimno nie jest) Chichot
Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
vazzz
Full Member
***
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : Sierpień 31, 2011, 05:45:11 »

Moze jestem glupi...Ale od jakiegos tygodnia wychodze  z zalozenia ze czlowiek jest przystosowany do spozywania tluszczy w wiekszych ilosciach niz trabia w TV i dlatego przerzucam sie powoli na tluste potrawy tj smalec,wieprzowina.. wegle staram sie ograniczyc jedynie do kaszy gryczanej i naturalnych produktow... Nie wiem moze to dziwne ale czlowiek mimo wszystko zostal dobrze stworzony przez nature a nie tak jak gadaja w tv (brak produkcji wit C jest w inny sposob rekompensowany) tyle ze ciezko pozbyc sie z diety produktow z glutenem, aspartanem ktore moim zdaniem powoduja rozlegulowanie organizmu. Wlasnie ostatnie 3-4 lata mojego zycia byly oglupione przez tv i wtedy sie zaczely problemy. Zobacze jak zmiana wyzywienia i ograniczenie chemicznych produktow wplynie na mnie moze za pare mies sie unormuje i zregeneruje . aktualnie pierwszy raz od daawien dawna nie myje wlosow okolo tygodnia i o dziwo nie wypadaja w takich ilosciach i nie swedzi glowa az tak (moze to jest spowodowane zazywaniem palmy). Tylko ten problem z wlosami i ogolnie oslabieniem powoduje ze szukam dziury w calym i jak Pan napisal o tarczycy to sie zaniepokoilem i nie wiem co z tym zrobic
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 05:49:18 wysłane przez vazzz » Zapisane
Mariusz
Hero Member
*****
Wiadomości: 1412

Cenię sobie otwartość umysłu


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #29 : Sierpień 31, 2011, 06:31:56 »

Jak chcesz możesz sobie zmierzyć temp o godz
7 (o której tam wstajesz) Uśmiech
9
12
15
przez dajmy 5 dni wyciągnąć średnią i zobaczyć jak to wygląda Uśmiech
Teraz mam 37 op ciepłej Herbatce miętowej z krzaka Uśmiech

Aby przebudować organizm pod dietę tłuszczową, gdzie węgle są ułamkiem z całości trzeba dostarczać dobre i "duże" ilości białka oraz tłuszczy, a ograniczyć Ww do niezbędnego minimum w początkowym okresie.
Powodzenia
Zapisane

Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. Mrugnięcie
Strony: 1 [2] 3
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!